torsdag 28. juli 2011

Da er jeg fru ♥♥♥

Og for en dag!!! Det var helt FANTASTISK :o)))
Dagen startet med en lett frokost samme med min forlover, så kom sjåføren og kjørte oss til frisøren. Der var vi i litt over 2 timer, og det ble akkurat sånn jeg ville ha det :o) Super fornøyd!!! Hadde ikke så mye nerver når jeg satt der faktisk. Vel hjemme igjen, ble det litt mat før min gode venninne kom å sminket meg og det ble også helt perfekt. Pappa kom midt i sminkingen og fikk seg en akevitt, mens min forlover kledde på meg meg. Fortsatt veldig rolig. Men det varte ikke lenge, det kom for fult når jeg satt meg i bilen. Huff, tårene bare trilla og trilla. Var så utrolig spent. Ett lite stopp på veien for å hente brudebuketten. Og den var så vakker ♥♥♥


Vel framme ved kirken, så jeg min søster, mine vakre nevøer og min nydelige fadderjente og ei god venninne, da tok tårene enda mer over. De var våre brudessvenner og brudepike, de var så utrolig fine og ikke minst super fine. ♥♥♥ Men da dørene åpnet seg, ble det brå stopp. Da begynte pappa istedet :o) Vi gikk inn til "Brudemarsjen fra Rygge" Utrolig fin. Tittet litt rundt meg når jeg gikk opp, men hadde blikket stort sett festet på min kjære, som var så utrolig flott der han sto. Når jeg fikk satt meg, sa han "Så vakker du er"
Vi hadde en utrolig flott og rørende vielse... En solist (Kai Thomas Larsen) som sang 2 sanger. "Amazed" og "You Raise me up". Wow, det var helt nydelig å høre på. Den gutten kan virkelig synge. Min søster og svigerinne leste og vår prest hadde en flott tale til oss, og salmer og alt annet som hører med :o) Godt gift gikk vi ut til "I was made for loving you" Helt perfekt!!! Det ble så bra det :o)


Vår fotograf var på plass da vi kom ut, så etter alle klemmene og gratulasjonene var det tid for å ta bilder. Har ikke fått hennes bilder ennå, så de kommer siden. Men min svoger sto bak henne og knipset, så her en liten smakebit :o)



Vi dro videre til ett annet sted å tok bilder av bare oss og våre forlovere :o) Håper på å legge ut noen av de bildene siden.
Resten av dagen var helt topp, flotte taler, nydelig mat og en herlig fest ut i de sene nattetimer, vi var vel på hotellet kl.03.45.
Kommer nok sikkert til å skrive mer siden. Litt trist at vår store dag er over, men Minner lever evig!!!

1 kommentar:

  1. Ser meget glad, velsigne dig ..

    http://www.billigebrudekjoleronline.dk/

    billige brudekjoler online

    SvarSlett